eHelpDesk – Automatyzacja procesów wsparcia technicznego – BTC2022-07-19T13:38:58+02:00
Sprawnie zarządzaj procesami wsparcia technicznego. System eHelpDesk umożliwia nadzorowanie zgłoszeń w celu ograniczania ich negatywnego oddziaływania na funkcjonowanie biznesu.
Oferujemy nowoczesne rozwiązania usprawniające realizację procesów wsparcia technicznego w zakresie:
Zarządzania problemem
Przeciwdziałaj ponownemu pojawieniu się incydentów po otrzymaniu zgłoszenia. System zweryfikuje je, znajdzie główną przyczynę i zredukuje ich stopień oddziaływania na biznes.
Zarządzania środowiskiem IT
Kompleksowo zarządzaj usługami IT zgodnie z najwyższymi standardami. System eHelpDesk wspiera metodologię zarządzania ITIL, która jest zbiorem najlepszych rekomendacji w tym zakresie.
Zarządzania zmianą
Sprawnie wdrażaj zmiany w organizacji. Obsługuj zarówno wstępnie zaproponowane zmiany, jak i te z pełnym cyklem akceptacji. Ponadto eHelpDesk automatycznie wygeneruje plan zmiany.
Zarządzania incydentem
Szybko rozwiązuj incydenty z poziomu intuicyjnego systemu. eHelpDesk umożliwia rejestrację informacji na temat zgłoszenia, a następnie znalezienie jego rozwiązania w bazie problemów.