Zakres obowiązków:
– badanie rynku oraz potrzeb klientów,
– pozyskiwanie klientów,
– tworzenie i systematyczne aktualizowanie bazy danych CRM,
– umawianie spotkań i prezentacji,
– przygotowanie ofert handlowych,
Co oferujemy:
– stabilność zatrudnienia (umowa o pracę lub B2B – wybierz preferowaną dla Ciebie formę zatrudnienia),
– stałe wynagrodzenie, premię comiesięczną, premię kwartalną oraz roczną (wszystkie elementy dokładnie ustalone – zawsze wiesz, jaką premię otrzymasz),
– premia kwartalna zależna jest od wysokości Twojej sprzedaży,
– bony lub premie okolicznościowe,
– kartę MultiSport,
– szkolenia handlowe, produktowe, z umiejętności komunikacyjnych,
– pracę z wysokiej jakości produktami dla kluczowych polskich podmiotów,
– młody, 12-osobowy zespół sprzedażowy z ambitnymi, ale realistycznymi celami, wspieranymi przez ducha zespołu, otwartą komunikację oraz przyjemną atmosferę pracy,
– możliwość doskonalenia umiejętności interpersonalnych,
– inne – zobacz: www.btc.com.pl/kariera/swiadczenia
Nasze wymagania:
– wykształcenie min. średnie,
– minimum rok doświadczenia w telemarketingu, sprzedaży usług,
– umiejętność nawiązywania kontaktów przez telefon, prowadzenia negocjacji oraz przekonywania zainteresowanych do zakupu produktów,
– wysokie zdolności komunikacyjne i kultura osobista,
– zaangażowanie w proces uczenia się,
– wysoka motywacja i konsekwencja w dążeniu do postawionych celów,
Dodatkowe atuty:
– doświadczenie w telemarketingu, procesie badania potrzeb klienta, sprzedaży rozwiązań i usług IT.