Zakres obowiązków:
– pozyskiwanie i kwalifikowanie potencjalnych klientów (generowanie leadów) oraz budowanie bazy danych klientów w oparciu o CRM,
– badanie potrzeb, umówienie prezentacji i przygotowywanie ofert dla potencjalnego klienta,
– budowanie długotrwałych relacji z klientami i utrzymywanie stałego kontaktu z nimi,
– monitorowanie rynku oraz analiza działań konkurencji,
– współpraca z działem marketingu,
– ciągłe doskonalenie procesów sprzedażowych oraz wiedzy produktowej.
Co oferujemy:
– stabilne zatrudnienie (umowa o pracę lub B2B – wybierz preferowaną dla Ciebie formę zatrudnienia),
– stałe wynagrodzenie, premię comiesięczną, premię kwartalną oraz roczną (wszystkie elementy dokładnie ustalone – zawsze wiesz, jaką premię otrzymasz),
– premia kwartalna zależna jest od wysokości Twojej sprzedaży,
– możliwość wejścia do świata IT,
– wdrożenie stanowiskowe,
– premie okolicznościowe,
– kartę MultiSport,
– prywatną opiekę medyczną,
– szkolenia handlowe, produktowe, z umiejętności komunikacyjnych,
– pracę z wysokiej jakości produktami dla kluczowych polskich podmiotów,
– młody, 15-osobowy zespół sprzedażowy z ambitnymi, ale realistycznymi celami, wspieranymi przez ducha zespołu, otwartą komunikację oraz przyjemną atmosferę pracy,
– możliwość doskonalenia umiejętności interpersonalnych,
– inne – zobacz: www.btc.com.pl/kariera/swiadczenia .
Nasze wymagania:
– wykształcenie min. średnie, mile widziane kierunki ścisłe lub zarządzanie/marketing, informatyka,
– doświadczenie w prowadzeniu rozmów telefonicznych,
– umiejętność sprzedaży (poparte doświadczeniem, min. 1 rok),
– systematyczność, rzetelność oraz otwartość na rozwój,
– wysokie umiejętności komunikacyjne, nastawienie na cel, zorganizowanie, wysoka kultura osobista.
Jeśli nie posiadasz doświadczenia we wszystkich wskazanych obszarach – wyślij swoją aplikację, a na pewno rozważymy Twoją kandydaturę!