Szkolenie pracowników Działu Sprzedaży
Dbamy o rozwój naszych pracowników i stale podnosimy ich kwalifikacje. Zależy nam na systematycznym poszerzaniu wiedzy z zakresu nowinek branżowych oraz technik sprzedażowych i negocjacyjnych. Jak mawiał William B. Martin:
“Stwarzanie pracownikom możliwości osobistego rozwoju daje im poczucie spełnienia i podnosi w ich oczach wartość wykonywanej pracy, a także sprzyja przeświadczeniu, że praca może być źródłem przyjemności i zadowolenia oraz samodoskonalenia.”
Kierując się tą ideą, w zeszłym tygodniu firma BTC zorganizowała dla pracowników Działu Sprzedaży szkolenie zatytułowane: Negocjowanie w praktyce – Jak prowadzić skuteczne negocjacje i osiągać swoje cele? Podczas wydarzenia nie zabrakło:
- merytorycznej wiedzy z zakresu efektywnych strategii prowadzenia negocjacji,
- integracyjnych ćwiczeń w grupach,
- gier symulacyjnych,
- testów diagnostycznych,
- praktycznych case’ów symulujących rzeczywiste negocjacje.
Rafał Tabaczek – certyfikowany trener biznesu zadbał o pozytywną atmosferę, dobrą organizację oraz angażujące treści i ćwiczenia podczas szkolenia. Jednak o jego efektach najlepiej świadczą opinie naszych pracowników:
Sandra Kowalik
Manager Sprzedaży
„Szkolenie z negocjacji polegało przede wszystkim na grupowych zadaniach, które pozwoliły jeszcze bardziej zgrać się z zespołem. Dodatkowo poza wiedzą na temat technik negocjacji uzyskałam dużo wartościowych informacji na własny temat. Samo szkolenie zostało przeprowadzone w sposób aktywny, dzięki czemu mogliśmy użyć poznanych technik w praktyczny sposób na przykładach z różnych branż. Przez całe szkolenie panowała miła i pogodna atmosfera, a zdobyta wiedza na pewno zostanie wykorzystana w codziennej pracy.”
„Szkolenie pozwoliło mi na usystematyzowanie wiedzy z technik negocjacji. Dzięki niemu na pewno bardziej świadomie będę wykorzystywała wszystkie techniki, a negocjacje będą zaplanowane i przemyślane. Szkolenie pokazało mi również, które sposoby negocjacji są zgodne z moim charakterem i z którymi czuję się komfortowo.”
Joanna Klepacka
Manager Sprzedaży
Olga Karmanowicz
Key Account Manager
„Szkolenie nie tylko pomogło mi uporządkować dotychczasową wiedzę i podnieść kompetencje w zakresie negocjacji, ale także pozwoliło lepiej poznać kolegów i koleżanki z zespołu. Dwa dni intensywnej pracy podczas różnorodnych zadań okazały się również świetną aktywnością integracyjną. Prowadzący w ciekawy sposób przekazywał wiedzę i pozwolił nam ją wprowadzić w praktykę podczas zróżnicowanych ćwiczeń i gier.”
Oceny mówią same za siebie! Teraz nie pozostaje nic innego jak czekać na efekty szkolenia. Czas wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce, aby jeszcze lepiej prowadzić proces sprzedażowy i odpowiadać na potrzeby naszych klientów.